Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparison of scale attributes between interval-valued and semantic differential scales Themistocleous, Christos
2019
61 4 p. 394-407
artikel
2 Book review: Barry Leventhal, Predictive analytics for marketers: Using data mining for business advantage Wilson, Alan
2019
61 4 p. 454-455
artikel
3 Book review: Richard J. Webber and Roger Burrows, The predictive postcode: The geodemographic classification of British society Rothman, James
2019
61 4 p. 452-454
artikel
4 Building automated survey coders via interactive machine learning Moreo, Alejandro
2019
61 4 p. 408-429
artikel
5 Call for Papers for Special Issues of International Journal of Market Research: ‘Research for Development’ 2019
61 4 p. 456
artikel
6 Comparing conspicuous consumption across different experiential products: Culture and leisure Bronner, Fred
2019
61 4 p. 430-446
artikel
7 Do Millennials differ in terms of survey participation? Bosch, Oriol J
2019
61 4 p. 359-365
artikel
8 IJMR Editorial Mouncey, Peter
2019
61 4 p. 349-355
artikel
9 “I know what you’re going to ask me” Why respondents don’t read survey questions Brosnan, Kylie
2019
61 4 p. 366-379
artikel
10 Is it time to call time on reaction time? Goode, Alastair
2019
61 4 p. 356-358
artikel
11 Mind the gap: Harnessing psychological theory to pension engagement Edgar, Lisa
2019
61 4 p. 447-451
artikel
12 When does product brand matter to children? Wang, Fei
2019
61 4 p. 380-393
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland