Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A brand’s eye view of correspondence analysis Hoare, Jake
2019
61 1 p. 12-21
artikel
2 A consumer-based brand performance model for assessing brand success Molinillo, Sebastian
2019
61 1 p. 93-110
artikel
3 Addressing a key challenge facing market(ing) research: Re-aligning the academic and practitioner communities Mouncey, Peter
2019
61 1 p. 3-9
artikel
4 Editor-in-Chief: International Journal of Market Research (IJMR) 2019
61 1 p. 114-116
artikel
5 Editor International Journal of Market Research(IJMR) 2019
61 1 p. 117-118
artikel
6 How eWord of Mouth valences affect price perceptions Liang, Wai Ki
2019
61 1 p. 50-63
artikel
7 International Journal of Market Research (IJMR): Recruitment for: Editor-in-Chief and Editor 2019
61 1 p. 111-113
artikel
8 Making market research work in Saudi Arabia Aichner, Thomas
2019
61 1 p. 10-11
artikel
9 Measures of fit impacts: Application to the causal model of consumer involvement Rakotoasimbola, Eric
2019
61 1 p. 77-92
artikel
10 Rethinking the market research curriculum Nunan, Daniel
2019
61 1 p. 22-32
artikel
11 The presentation of brand personality in English-Chinese brand name translation Cui, Ying
2019
61 1 p. 33-49
artikel
12 Toward a better fitness club: Evidence from exerciser online rating and review using latent Dirichlet allocation and support vector machine Jia, Susan (Sixue)
2019
61 1 p. 64-76
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland