Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Behind the ratings: Text mining of restaurant customers’ online reviews Jia, Susan (Sixue)
2018
60 6 p. 561-572
artikel
2 Book review: Bobby Duffy, The perils of perception Mouncey, Peter
2018
60 6 p. 641-643
artikel
3 Book review: Darren Bridger, Neuro design: Neuromarketing insights to boost engagement and profitability Wilson, Alan
2018
60 6 p. 640-641
artikel
4 Cooperate, or die. . . Florès, Laurent
2018
60 6 p. 558-560
artikel
5 Enhancing mobile data with understanding of bias and error Neffendorf, Hugh
2018
60 6 p. 635-639
artikel
6 Forecasting advertising and media effects on sales: Econometrics and alternatives Dawes, John
2018
60 6 p. 611-620
artikel
7 IJMR call for papers: What role can machine learning and artificial intelligence play in market research? 2018
60 6 p. 644-646
artikel
8 IJMR Lecture; Fake news has no place in research; New Call for Papers Mouncey, Peter
2018
60 6 p. 551-557
artikel
9 International market-oriented strategies for medical tourism destinations Borg, Erik A.
2018
60 6 p. 621-634
artikel
10 Marketing Brexit: An exploratory study of young voter engagement in relation to the EU referendum Pich, Christopher
2018
60 6 p. 589-610
artikel
11 Science and semiotics: What’s the relationship? Lawes, Rachel
2018
60 6 p. 573-588
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland