Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Are Interviews Costing £0.08 a Waste of Money? Reviewing Google Surveys for ‘Wisdom of the Crowd’ Projects Roughton, G.W.
2017
59 2 p. 199-220
artikel
2 Book Review: Mindframes: 6 Enduring Principles from 50 Years of Market Research Smith, David
2017
59 2 p. 265-267
artikel
3 Book Review: The Twelve Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value McDonald, Malcolm
2017
59 2 p. 263-265
artikel
4 Call for Papers Special Issue: Challenges in Accurately Measuring Public Opinion Submission Deadline: 31 July 2017 Curtice, John
2017
59 2 p. 152
artikel
5 Editorial Mouncey, Peter
2017
59 2 p. 143-151
artikel
6 ‘Is Technological Change Threatening the Very Existence of “Traditional” Survey Research and, if So, What should we do about it?’ Cooke, Mike
2017
59 2 p. 153-155
artikel
7 Observations from 12 Years of an Annual Market Research Technology Survey Macer, Tim
2017
59 2 p. 173-198
artikel
8 Shorter Interviews, Longer Surveys: Optimising the Survey Participant Experience While Accommodating Ever Expanding Client Demands Bansal, Harvir S.
2017
59 2 p. 221-238
artikel
9 Successful Dashboard Implementation in Practice: How to Overcome Implementation Barriers and Ensure Long-term Sustainability Skorka, Alexander
2017
59 2 p. 239-262
artikel
10 The Practicalities of SMS Research Van Der Heijden, Petra
2017
59 2 p. 157-172
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland