Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Respondent-friendly Method of Ranking Long Lists Heyman, James
2016
58 5 p. 693-710
artikel
2 Binary Choice vs Ratings Scales Harvey, Chris
2016
58 5 p. 647-648
artikel
3 Book Review: Creating Value with Big Data Analytics: Making Smarter Marketing Decisions Mouncey, Peter
2016
58 5 p. 761-764
artikel
4 Consumer Sentiment after the Global Financial Crisis Lozza, Edoardo
2016
58 5 p. 671-691
artikel
5 Editorial Mouncey, Peter
2016
58 5 p. 641-646
artikel
6 Exploring Luxury Value Perceptions in China Sun, Gong
2016
58 5 p. 711-731
artikel
7 Exploring the past Behaviour of New Brand Buyers Tanusondjaja, Arry
2016
58 5 p. 733-747
artikel
8 How to Mix Brand Placements in Television Programmes to Maximise Effectiveness Dens, Nathalie
2016
58 5 p. 649-670
artikel
9 Insight Intelligence Market Research Summit 2016, 9–10 May, London Bramley, Ian
2016
58 5 p. 749-759
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland