Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A New Approach to Network Analysis for Brand Positioning Wang, Hui-Ju
2015
57 5 p. 727-742
artikel
2 Book Review: Brand Psychology: Consumer Perceptions, Corporate Reputations Barhorst, Jennifer Brannon
2015
57 5 p. 801-802
artikel
3 Book Review: The Psychology of Fear in Organisations: How to Transform Anxiety into Well-Being, Productivity and Innovation Mcdonald, Malcolm
2015
57 5 p. 803-804
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2015
57 5 p. 657-667
artikel
5 Eliminating Order Effects in Association Tasks without using Randomisation Durbach, Ian
2015
57 5 p. 759-776
artikel
6 New Conjoint Approaches to Scaling Brand Equity and Optimising share of Preference Prediction Guyon, Hervé
2015
57 5 p. 701-725
artikel
7 Tainted Love Romaniuk, Jenni
2015
57 5 p. 673-675
artikel
8 The Brand Likeability Scale: An Exploratory Study of Likeability in Firm-Level Brands Nguyen, Bang
2015
57 5 p. 777-800
artikel
9 The Influence of Bill Schlackman on Qualitative Research Patterson, Simon
2015
57 5 p. 677-700
artikel
10 Using Choice Experiments to Find Double Jeopardy Patterns Greenacre, Luke
2015
57 5 p. 743-758
artikel
11 Viewpoint Barker, Ryan
2015
57 5 p. 669-672
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland