Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Measuring Service Performance: Practical Research for Better Quality Macfarlane, Phyllis
2015
57 4 p. 653-655
artikel
2 Does Every Opinion Count? Smith, David
2015
57 4 p. 517-520
artikel
3 Editorial Mouncey, Peter
2015
57 4 p. 507-516
artikel
4 Grounding Consumer-brand Engagement: A field-driven conceptualisation Graffigna, Guendalina
2015
57 4 p. 605-630
artikel
5 Literature Review and Proposed Conceptual Framework Bharti, Kumkum
2015
57 4 p. 571-604
artikel
6 Relating Brand Equity and Customer Equity: An Exploratory Study Romero, Jaime
2015
57 4 p. 631-652
artikel
7 The Best Times to Call in a Mobile Phone Survey Vicente, Paula
2015
57 4 p. 555-570
artikel
8 The Impact of Between-Wave Engagement Strategies on Response to a Longitudinal Survey Cleary, Andrew
2015
57 4 p. 533-554
artikel
9 What Market Researchers Should Know about Mobile Surveys Wells, Tom
2015
57 4 p. 521-532
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland