Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Online Panel Research: A Data Quality Perspective Wilson, Alan
2015
57 1 p. 165-166
artikel
2 Brand Equity and Store Brand Tiers: An Analysis Based on an Experimental Design González-Benito, Óscar
2015
57 1 p. 73-94
artikel
3 Cosmetic Scents by Visual and Olfactory Senses versus Purchase Intention Yang, Li-Chun
2015
57 1 p. 125-144
artikel
4 Developing and Testing an Online Tool for Probing Customer Preferences Riala, Maria
2015
57 1 p. 29-50
artikel
5 Editorial Mouncey, Peter
2015
57 1 p. 1-14
artikel
6 Gamification in Market Research Bailey, Pippa
2015
57 1 p. 17-28
artikel
7 How Categorisation Shapes the Attitude–Behaviour Gap in Responsible Consumption Antonetti, Paolo
2015
57 1 p. 51-72
artikel
8 MRS Census and Geodemographic Group (CGG) Conference: Harnessing Open Data for Business Advantage: Hallam Conference Centre, London, 5 November 2014 Webber, Richard
2015
57 1 p. 145-150
artikel
9 Multidimensional Structures of Brand and Country Images, and Their Effects on Product Evaluation Koubaa, Yamen
2015
57 1 p. 95-124
artikel
10 The (Un)Changing Role of the Researcher Moon, Claire
2015
57 1 p. 15-16
artikel
11 YBMs: Religious Identity and Consumption among Young British Muslims Wright, Hannah
2015
57 1 p. 151-164
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland