Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A challenge for geomarketing in developing countries Allo, Nicholas
2014
56 3 p. 297-316
artikel
2 A comparison of methods used to measure the importance of service attributes Pokryshevskaya, Elena
2014
56 3 p. 283-296
artikel
3 A study of the impact of social media on consumers Hajli, M. Nick
2014
56 3 p. 387-404
artikel
4 Book Review: A theory of grocery shopping Berry, Jules
2014
56 3 p. 405-406
artikel
5 Book Review: Qualitative Research Practice: A Guide for Social Science Students and Researchers (2nd Edn) Gutmann, Justin
2014
56 3 p. 407-409
artikel
6 Editorial Mouncey, Peter
2014
56 3 p. 269-277
artikel
7 Gossip in social networking sites Okazaki, Shintaro
2014
56 3 p. 317-340
artikel
8 Maximum difference scaling Furlan, Roberto
2014
56 3 p. 367-385
artikel
9 The impact of a product-harm crisis on customer perceived value Ma, Baolong
2014
56 3 p. 341-366
artikel
10 Viewpoint: Making Meaning: The Fate of the Consumer in Market Research Barnham, Chris
2014
56 3 p. 279-281
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland