Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A benchmark process for measuring consumer perceptions of total quality Noël, Noel Mark
2014
56 2 p. 149-166
artikel
2 Asymmetry in leader image effects and the implications for leadership positioning in the 2010 British general election Mortimore, Roger
2014
56 2 p. 185-205
artikel
3 Book Review: Ethnography and Virtual Worlds: A Handbook of Method Wilson, Alan
2014
56 2 p. 265-266
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2014
56 2 p. 135-144
artikel
5 Sentiment Analysis: A Market-Relevant and Reliable Measure of Public Feeling? Gunter, Barrie
2014
56 2 p. 231-247
artikel
6 The impact of source effects and message valence on word of mouth retransmission Radighieri, Jeffrey P.
2014
56 2 p. 249-263
artikel
7 The origin and success of qualitative research Bailey, Lawrence F.
2014
56 2 p. 167-184
artikel
8 Using graphical statistics to better understand market segmentation solutions Dolnicar, Sara
2014
56 2 p. 207-230
artikel
9 Viewpoint: Behavioural Economics: A Model of Thinking Hayter, Caroline Whitehill
2014
56 2 p. 145-147
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland