Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Cross-National Comparison of Extreme Response Style Measures Peterson, Robert A.
2014
56 1 p. 89-110
artikel
2 Book Review: Consumer Satisfaction: Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings Brookes, Chris
2014
56 1 p. 129-131
artikel
3 Book Review: The Triumph of Emptiness: Consumption, Higher Education and Work Organisation Mayers, Michael
2014
56 1 p. 131-133
artikel
4 Discriminating between behaviour using market data from panels Tsao, Hsiu-Yuan
2014
56 1 p. 73-88
artikel
5 Editorial Mouncey, Peter
2014
56 1 p. 1-9
artikel
6 Including Don't know answer options in brand image surveys improves data quality Dolnicar, Sara
2014
56 1 p. 33-50
artikel
7 Segmenting the betting market in England Hand, Chris
2014
56 1 p. 111-127
artikel
8 Social media and consumer choice Bronner, Fred
2014
56 1 p. 51-71
artikel
9 Using implicit methods to develop an objective measure of media brand engagement Calvert, Gemma
2014
56 1 p. 15-32
artikel
10 Viewpoint: We can do Better Baker, Reg
2014
56 1 p. 11-13
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland