Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Quality in Market Research: From Theory to Practice (BIP 2206: 2012) Raithatha, Carol
2013
55 6 p. 873-874
artikel
2 Book Review: The Signal in the Noise: Why So Many Predictions Fail – but Some don't Poynter, Ray
2013
55 6 p. 875-876
artikel
3 Editorial Mouncey, Peter
2013
55 6 p. 743-749
artikel
4 How the Larger Corporations Engage with Stakeholders through Twitter Mamic, Lilia Ivana
2013
55 6 p. 851-872
artikel
5 Ideal Participants in Online Market Research: Lessons from Closed Communities Heinze, Aleksej
2013
55 6 p. 769-789
artikel
6 Identifying the Real Differences of Opinion in Social Media Sentiment Pettit, Annie
2013
55 6 p. 757-767
artikel
7 Informed, Uninformed and Participative Consent in Social Media Research Nunan, Daniel
2013
55 6 p. 791-808
artikel
8 New Insights from Practice: Exploring Online Channel Management Strategies and the Use of Social Media as a Market Research Tool Klaus, Philipp ‘Phil’
2013
55 6 p. 829-850
artikel
9 Special Issue Editorial Hardey, Mariann
2013
55 6 p. 751-754
artikel
10 The Benefit of Social Media: Bulletin Board Focus Groups as a Tool for Co-creation Rolland, Sylvie E.
2013
55 6 p. 809-827
artikel
11 Viewpoint: The Power (and Danger) of the Story in Social Media Research Price, Gareth
2013
55 6 p. 755-756
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland