Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Brand Together: How Co-creation Generates Innovation and Re-energizes Brands Wilson, Alan
2013
55 3 p. 465-466
artikel
2 Conceptualising and Evaluating Experiences with Brands on Facebook Smith, Steve
2013
55 3 p. 357-374
artikel
3 Consumer Meaning Making: The Meaning of Luxury Brands in a Democratised Luxury World Hudders, Liselot
2013
55 3 p. 391-412
artikel
4 Digging Deeper: Using Implicit Tests to Define Consumers' Semantic Network Rivière, Pierrick
2013
55 3 p. 375-390
artikel
5 Editorial Mouncey, Peter
2013
55 3 p. 325-332
artikel
6 Research Association 2012 Annual Conference: Blurring the Boundaries: New Social Media, New Social Science (NSMNSS) Blank, Grant
2013
55 3 p. 461-464
artikel
7 Research Association 2012 Annual Conference: Digital Methods as Mainstream Methodology (DMMM) Morey, Yvette
2013
55 3 p. 459-461
artikel
8 ‘Survey’: Needless Despoilment of a Traditional Research Term Gaski, John F.
2013
55 3 p. 337-356
artikel
9 The Comparative Impact of Critics and Consumers: Applying the Generalisability Theory to Online Movie Ratings Peng, Ling
2013
55 3 p. 413-436
artikel
10 Viewpoint: Social Media Research: Developing a Trust Metric in the Social Age Bertrand, Gaëlle
2013
55 3 p. 333-335
artikel
11 We Know Exactly what you want: The Development of a Completely Individualised Conjoint Analysis Voeth, Markus
2013
55 3 p. 437-458
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland