Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Fresh Look at Consulting and Collaboration Petch, Mike
2013
55 2 p. 320-322
artikel
2 Book Review: Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising Barnham, Chris
2013
55 2 p. 323-324
artikel
3 Editorial Mouncey, Peter
2013
55 2 p. 175-184
artikel
4 From Mixed-mode to Multiple Devices: Web Surveys, Smartphone Surveys and Apps: Has the Respondent gone ahead of us in Answering Surveys? Callegaro, Mario
2013
55 2 p. 317-320
artikel
5 It's all in the Mind: Changing the Way we Think about Age Edgar, Lisa
2013
55 2 p. 201-226
artikel
6 Market Research within 3D Virtual Worlds: An Examination of Pertinent Issues Harwood, Tracy G.
2013
55 2 p. 247-266
artikel
7 Moving an Established Survey Online – or not? Barber, Tim
2013
55 2 p. 187-199
artikel
8 Strategic Management of New Products: Ex-Ante Simulation and Market Segmentation Choi, Jae Young
2013
55 2 p. 289-314
artikel
9 Towards a Better Measure of Customer Experience Klaus, Philipp ‘Phil’
2013
55 2 p. 227-246
artikel
10 Using Response Surface Methodology to Optimise Factors in Conjoint Experiments Huertas-Garcia, Rubén
2013
55 2 p. 267-288
artikel
11 Viewpoint: What's (Brand) Love Got to do with it? Romaniuk, Jenni
2013
55 2 p. 185-186
artikel
12 What Research can We Trust? Kennedy, Rachel
2013
55 2 p. 315-317
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland