Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bending the rules and biting the hand Pettit, Annie

55 1 p. 13-16
artikel
2 Book Review: Meta-luxury: Brands and the Culture of Excellence Wilson, Alan

55 1 p. 173-174
artikel
3 Brand Measurement Scales and Underlying Cognitive Dimensions Visentin, Marco

55 1 p. 43-57
artikel
4 Choice of consumer research methods in the front end of new product development Creusen, Mariëlle

55 1 p. 81-104
artikel
5 Clustered insights Purucker, Christian

55 1 p. 105-130
artikel
6 Editorial Mouncey, Peter

55 1 p. 1-11
artikel
7 Measuring Celebrity Singer Image
55 1 p. 149-172
artikel
8 ‘Mirror, Mirror on the wall, which Brand is like me Most of all?’ Halonen, Elina

55 1 p. 17-24
artikel
9 ‘Ready to complete the survey on Facebook’ Gregori, Aleix

55 1 p. 131-148
artikel
10 The Cookie is Still Crumbling: The Challenges Facing Cookie Tracking Research Ball, Adam

55 1 p. 34-41
artikel
11 The Role of Topic Interest and Topic Salience in Online Panel Web Surveys
55 1 p. 59-80
artikel
12 Using mobile devices to access the realities of youth Smith, Martin

55 1 p. 25-33
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland