Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adjusting Self-Reported Attitudinal Data for Mischievous Respondents Hyman, Michael R.
2012
54 1 p. 129-145
artikel
2 An Improved, Practical Model of Consumer Choice Marchant, Len
2012
54 1 p. 71-92
artikel
3 Auto-Ethnography: How Respondent Researchers Helped Bring Ethnography in from the Cold Richards, Charlie
2012
54 1 p. 28-34
artikel
4 Book Review: Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products Katsaridou, Iliana
2012
54 1 p. 147-149
artikel
5 Book Review: Understanding Children as Consumers Hamilton, Kathy
2012
54 1 p. 149-150
artikel
6 Editorial Mouncey, Peter
2012
54 1 p. 1-10
artikel
7 International Segmentation: Towards a Third Path between Global and National Belvaux, Bertrand
2012
54 1 p. 111-127
artikel
8 Ownership and Change: a Case Study of Action Research in Kenya McLeod, Rosie
2012
54 1 p. 21-27
artikel
9 Survey methods in an Age of Austerity: Driving Value in Survey Design Williams, Joel
2012
54 1 p. 35-47
artikel
10 Switched on - a Methodological Innovation to Overcome the Research Challenge of Memory and Measurement within Media Habits Sheridan, Sara
2012
54 1 p. 15-20
artikel
11 The Growing Efficacy of Telephone Political Canvassing at the 2005 and 2010 British General Elections Pattie, Charles
2012
54 1 p. 49-70
artikel
12 Using Card-Based Games to Enhance the Value of Semi-Structured Interviews Rowley, Jennifer
2012
54 1 p. 93-110
artikel
13 Viewpoint: The Future of Market Research Lewis, Ian
2012
54 1 p. 11-13
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland