Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Marginalised Future for Market Research? Phillips, Adam
2011
53 6 p. 735-736
artikel
2 Book Review: Refocusing Focus Groups: A Practical Guide Barnham, Chris
2011
53 6 p. 859-860
artikel
3 Customer Experience: Are We Measuring the Right Things? Maklan, Stan
2011
53 6 p. 771-772
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2011
53 6 p. 727-734
artikel
5 Generation C: Content, Creation, Connections and Choice Hardey, Mariann
2011
53 6 p. 749-770
artikel
6 Market Share Predictions: A New Model with Rating-Based Conjoint Analysis Guyon, Hervé
2011
53 6 p. 831-857
artikel
7 Service Quality Perceptions of Solely Loyal Customers Bogomolova, Swetlana
2011
53 6 p. 793-810
artikel
8 The Determinants of the Sports Team Sponsor's Brand Equity Wang, Michael Chih-Hung
2011
53 6 p. 811-829
artikel
9 Welcoming People with Mental Health Problems into Mainstream Market Research Stevenson, Ruth
2011
53 6 p. 737-748
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland