Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: A Concise Guide to Market Research: The Process, Data and Methods using IBM SPSS Statistics Schütz, Tobias
2011
53 4 p. 563-564
artikel
2 Book Review: Persuasive Advertising: Evidence-Based Principles Mouncey, Peter
2011
53 4 p. 564-568
artikel
3 Can Search Engine Advertising Help Access Rare Samples? Nunan, Daniel
2011
53 4 p. 523-540
artikel
4 Capturing Affective Experiences using the SMS Experience Sampling (SMS-ES) method Andrews, Lynda
2011
53 4 p. 479-506
artikel
5 Conceptualisation and Modelling of the Process behind Brand Association Transfer Boisvert, Jean
2011
53 4 p. 541-556
artikel
6 Editorial Mouncey, Peter
2011
53 4 p. 443-450
artikel
7 Online Research: Now & Next 2011 (Warc), Kings Fund, London, 1 March 2011 Puleston, Jon
2011
53 4 p. 557-562
artikel
8 Snap Judgement Polling: Street Interviews Enabled by New Technology Anderson, Katherine
2011
53 4 p. 463-478
artikel
9 The Accuracy of Self-Reported Probabilities of Giving Recommendations Romaniuk, Jenni
2011
53 4 p. 507-521
artikel
10 The Paradox of Accountability: Moving Away Can Bring you Closer: A Case Study of Community Policing in London May, John
2011
53 4 p. 455-462
artikel
11 Viewpoint: Lessons from Academia Smith, Patten
2011
53 4 p. 451-453
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland