Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Associative Networks: A New Approach to Market Segmentation Brandt, Caroline
2011
53 2 p. 187-207
artikel
2 Behavioural Economics and Qualitative Research – A Marriage Made in Heaven? Gordon, Wendy
2011
53 2 p. 171-185
artikel
3 Book Review: Consumer.ology: The Market Research Myth, the Truth about Consumer Behaviour and the Psychology of Shopping Chandler, Jon
2011
53 2 p. 289-291
artikel
4 Book Review: Neuromarketing: Exploring the Brain of the Consumer Richard, Marie-Odile
2011
53 2 p. 287-288
artikel
5 Developing a Trichotomy Model to Measure Socially Responsible Behaviour in China Yan, Jun
2011
53 2 p. 253-274
artikel
6 Editorial Mouncey, Peter
2011
53 2 p. 135-142
artikel
7 ‘Fit for Purpose’, IJMR Research Methods Forum, Royal Society, London, 2 November 2010 2011
53 2 p. 275-286
artikel
8 Gender Effects in Advertising Cramphorn, Michael F.
2011
53 2 p. 147-170
artikel
9 Latent Class Analysis for Marketing Scale Development Bassi, Francesca
2011
53 2 p. 209-230
artikel
10 Quick, Simple and Reliable: Forced Binary Survey Questions Dolnicar, Sara
2011
53 2 p. 231-252
artikel
11 Viewpoint: Why Behavioural Economics Should Only Make Market Research Stronger Southgate, Nick
2011
53 2 p. 143-145
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland