Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Agenda Development for Marketing Research: The User's Voice Roberts, Deborah
2010
52 3 p. 329-352
artikel
2 Book Review: Throwing Sheep in the Boardroom: How Online Social Networking will Transform your Life, Work and World, by Matthew Fraser and Soumitra Dutta Wilson, Alan
2010
52 3 p. 406-408
artikel
3 Dimensions of Relationship Marketing in Business-to-Business Financial Services Theron, Edwin
2010
52 3 p. 373-392
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2010
52 3 p. 275-282
artikel
5 How far can you Rely on a Concept Test: The Generalizability of Testing over Occasions Peng, Ling
2010
52 3 p. 353-372
artikel
6 Incorporating Demographics into Discrete Choice Analyses Carter, Robert E.
2010
52 3 p. 393-406
artikel
7 Research with Children and Schools: A Researcher's Recipe for Successful Access Isaksen, Katja Jezkova
2010
52 3 p. 293-308
artikel
8 “Spiral of Silence” in Election Campaigns in Post-Communist Society: (A Case of Belarus) Manaev, Oleg
2010
52 3 p. 309-328
artikel
9 The ESRC Survey Resources Network: Opportunities for the Advancement of Survey Methods Lynn, Peter
2010
52 3 p. 285-294
artikel
10 Viewpoint: Opinion Polls – Less of a Problem for Research, More of a Teaching Aid Moon, Nick
2010
52 3 p. 283-284
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland