Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Buy.ology: Truth and Lies about Why We Buy Bradley, Nigel
2010
52 2 p. 279-281
artikel
2 Book Review: Qualitative Research: Good Decision Making through Understanding People, Cultures and Markets Bell, Nikki
2010
52 2 p. 282-283
artikel
3 Consumer-Generated versus marketer-generated websites in consumer decision making Bronner, Fred
2010
52 2 p. 231-248
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2010
52 2 p. 143-150
artikel
5 Ethics in Practice Bednall, David H.B.
2010
52 2 p. 155-168
artikel
6 Getting Back in the Frame Sharot, Trevor
2010
52 2 p. 151-153
artikel
7 Media Placement versus Advertising Execution Malthouse, Edward C.
2010
52 2 p. 217-230
artikel
8 Researchers, Snoopers and Spies – the Legal and Ethical Challenges Facing Observational Research Phillips, Adam
2010
52 2 p. 275-278
artikel
9 Researching Behavioural Differences among Ethnic Minority Groups: The Case for Inferring Ethnicity on the Basis of People's Names Webber, Richard
2010
52 2 p. 191-215
artikel
10 Research into Questionnaire Design: A Summary of the Literature Lietz, Petra
2010
52 2 p. 249-272
artikel
11 The past Matters: Eliminating the Pro-Labour Bias in British Opinion Polls Curtice, John
2010
52 2 p. 169-189
artikel
12 Will Listening Make us Better Communicators? Edwards, Paul
2010
52 2 p. 273-275
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland