Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Doing Anthropology in Consumer Research Haslam, Simon
2008
50 6 p. 841-842
artikel
2 Book Review: Get to the Top on Google Hamill, Jim
2008
50 6 p. 843-844
artikel
3 Brand Trust as a Second-order Factor: An Alternative Measurement Model Li, Fuan
2008
50 6 p. 817-839
artikel
4 Collective Forms of Resistance: The Transformative Power of Moderate Communities Dalli, Daniele
2008
50 6 p. 757-775
artikel
5 Consumer Savvy and Intergenerational Effects Nancarrow, Clive
2008
50 6 p. 731-755
artikel
6 Decisions, Decisions, Decisions: Multiple Pathways to Choice Shao, Wei
2008
50 6 p. 797-816
artikel
7 Editorial Mouncey, Peter
2008
50 6 p. 711-716
artikel
8 Forum - Creating Customer Insight Cowan, David
2008
50 6 p. 719-729
artikel
9 Turning the Amplification up to 11 Wicken, Geoff
2008
50 6 p. 777-795
artikel
10 Viewpoint - MR Confidential: Anonymity in Market Research Griffiths, John
2008
50 6 p. 717-718
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland