Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A New Tool for Pre-testing Direct Mail Faulkner, Margaret
2008
50 4 p. 469-490
artikel
2 Book Review: ESOMAR Market Research Handbook, Fifth Edition Wilson, Alan
2008
50 4 p. 559-560
artikel
3 Book Review: The Telephone Interviewer's Handbook: How to Conduct Standardised Conversations Santry, Eamonn
2008
50 4 p. 560-562
artikel
4 Editorial Mouncey, Peter
2008
50 4 p. 423-428
artikel
5 Forum: Building Better Causal Models to Measure the Relationship between Attitudes and Customer Loyalty García, Jose Antonio Martínez
2008
50 4 p. 437-447
artikel
6 Measuring Customer Loyalty to Product Variants Singh, Jaywant
2008
50 4 p. 513-532
artikel
7 Optimising the Language of Email Survey Invitations Moskowitz, Howard R.
2008
50 4 p. 491-510
artikel
8 Tackling Health Inequalities Using Geodemographics: A Social Marketing Approach Farr, Marc
2008
50 4 p. 449-467
artikel
9 Using Support Vector Semiparametric Regression to Estimate the Effects of Pricing on Brand Substitution Martínez-Ruiz, María Pilar
2008
50 4 p. 533-557
artikel
10 Viewpoint: Response to ‘Fifty Years Using the Wrong Model of Advertising’ Cramphorn, Spike
2008
50 4 p. 431-436
artikel
11 Viewpoint: UK Alcohol Policy and Market Research: Media Debates and Methodological Differences Hackley, Chris
2008
50 4 p. 429-431
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland