Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Attitude Formation Onlin - how the Consumer's need for Cognition Affects the Relationship between Attitude towards the Website and Attitude towards the Brand Sicilia, Maria
2006
48 2 p. 139-154
artikel
2 Competitive Market Analysis from a Demand Approach: An Application of the Rotterdam Demand Model Ruzo, Emilio
2006
48 2 p. 193-236
artikel
3 Context Effects and Context Maps for Positioning Hahn, Minhi
2006
48 2 p. 139-154
artikel
4 Evaluating Advertising Effects on Brand Perceptions: Incorporating Prior Knowledge Romaniuk, Jenni
2006
48 2 p. 178-192
artikel
5 Using Investment-based Techniques to Prove the ‘Bottom Line’ Value of Research and Give CEOs what they want Tanner, Vicki
2006
48 2 p. 117-138
artikel
6 Viewpoint - Commercialisation of Childhood? The Ethics of Research with Primary School Children Nairn, Agnes
2006
48 2 p. 113-114
artikel
7 Viewpoint - Response to Don Schultz's Viewpoint ‘We can do Better’ Garcia-Gonzalez, Jorge
2006
48 2 p. 115-116
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland