Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Study of Market Structure: Brand Loyalty and Brand Switching Behaviours for Durable Household Appliances Lin, Chinho
2000
42 3 p. 1-16
artikel
2 Determination of Reliability of Estimations Obtained with Survey Research: A Method of Simulation Sinha, Pritibhushan
2000
42 3 p. 1-6
artikel
3 Mentoring and Self-managed Learning: Professional Development for the Market Research Industry Bard, Mary
2000
42 3 p. 1-15
artikel
4 Overall Evaluation Rating Scales: An Assessment Amoo, Taiwo
2000
42 3 p. 1-8
artikel
5 Researching Political Markets: Market Oriented or Populistic? Baines, Paul R.
2000
42 3 p. 1-12
artikel
6 Research Note: The Effect of Personalisation on Mailed Questionnaire Response Rates Byrom, John
2000
42 3 p. 1-2
artikel
7 Understanding Core Brand Equity: Guidelines for In-depth Elicitation of Brand Associations Supphellen, Magne
2000
42 3 p. 1-14
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland