Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Discussion on the Use of Sensitivity Panels in Market Research Schlackman, William
1997
39 1 p. 1-13
artikel
2 Conditioning and Bias in Consumer Panels - Some New Results Buck, S. F.
1997
39 1 p. 1-11
artikel
3 Data Fusion: An Appraisal and Experimental Evaluation O'Brien, John
1997
39 1 p. 1-52
artikel
4 How do Consumers Feel Advertising Works? Gordon, Wendy
1997
39 1 p. 1-11
artikel
5 How do you like your Data: Raw, al Dente or Stewed? Bowles, Tim
1997
39 1 p. 1-10
artikel
6 Interviewer Variability Collins, Marin
1997
39 1 p. 1-14
artikel
7 Pricing Research Techniques Blamires, Chris
1997
39 1 p. 1-14
artikel
8 Small is Beautiful but Difficult Smith, David
1997
39 1 p. 1-13
artikel
9 The Application of Geodemographics to Retailing Johnson, Maureen
1997
39 1 p. 1-19
artikel
10 The Effect of Clustering on Costs and Sampling Errors of Random Samples Harris, Paul
1997
39 1 p. 1-11
artikel
11 The trade-off model and its extensions Westwood, Dick
1997
39 1 p. 1-18
artikel
12 The Use of Interaction Coding and follow-up Interviews to Investigate Comprehension of Survey Questions Morton-Williams, Jean
1997
39 1 p. 1-16
artikel
13 The Utility to Market Research of the Classification of Residential Neighbourhoods Baker, Ken
1997
39 1 p. 1-12
artikel
14 What have We Learned from Researching AIDS? Orton, Simon
1997
39 1 p. 1-20
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland