Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Self-weighting Random Sampling Technique Blyth, W. G.
1996
38 4 p. 1-5
artikel
2 Commonsense in Qualitative Research Sampson, Peter M. J.
1996
38 4 p. 1-8
artikel
3 Designing Advertising Research for Marketing Decisions Twyman, W. A.
1996
38 4 p. 1-20
artikel
4 Evaluating Community Preferences Hoinville, G.
1996
38 4 p. 1-18
artikel
5 Linguistic Coding: A New Solution to an Old Problem McDonald, C D P
1996
38 4 p. 1-22
artikel
6 Matching and prediction on the principles of biological classification Belson, William A
1996
38 4 p. 1-12
artikel
7 Measuring TV Audiences: Reinventing the Wheel again Ehrenberg, Andrew
1996
38 4 p. 1-3
artikel
8 Sampling Errors in Practice Corlett, Tom
1996
38 4 p. 1-10
artikel
9 Some Considerations Affecting the Use of Factor Analysis Rothman, James
1996
38 4 p. 1-9
artikel
10 Some Observations on, and Developments in, the Analysis of Multivariate Survey Data Inglis, J.
1996
38 4 p. 1-19
artikel
11 The Paradox of Memory in Market Research Durant, Henry
1996
38 4 p. 1-10
artikel
12 The Sampling on Non-domestic Populations McIntosh, Andrew R.
1996
38 4 p. 1-14
artikel
13 The Use of Consumer Panels for Brand Share Prediction Parfitt, John H.
1996
38 4 p. 1-18
artikel
14 Thoughts on Readership Research Henry, Harry
1996
38 4 p. 1-7
artikel
15 Towards an Integrated Theory of Consumer Behaviour Ehrenberg, A. S. C.
1996
38 4 p. 1-29
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland