Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Communications: Not Waving but Drowning Williams, Jenny
1994
36 1 p. 1-2
artikel
2 Continuous Research - Art Nielsen to AD 2000 Penford, Mike
1994
36 1 p. 1-8
artikel
3 Marketing Research Directions in the USA Dittus, Edward C.
1994
36 1 p. 1-7
artikel
4 Market Structure, Brand Effectiveness and the Profitable Approach to New Products and Line Extensions Butler, Dave
1994
36 1 p. 1-14
artikel
5 Modelling Methodology. Basics to Neural Nets - a Return to Ignorance? Freeman, Paul
1994
36 1 p. 1-8
artikel
6 Price/Advertising Modelling Baker, Paul
1994
36 1 p. 1-12
artikel
7 The Link between Ad Awareness and Sales. New Evidence from Sales Response Modelling Hollis, Nigel
1994
36 1 p. 1-10
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland