Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Practical Guide to Better Audience Surveys Gardiner, Caroline
1992
34 4 p. 1-8
artikel
2 A Small Arts Organisation Approach to Market Research Hinds, Nigel
1992
34 4 p. 1-16
artikel
3 Finding Out More from Box Office Data Tomlinson, Roger
1992
34 4 p. 1-11
artikel
4 Inside the Consumer Mind: Consumer Attitudes to the Arts Cooper, Peter
1992
34 4 p. 1-10
artikel
5 Is the Growing Popularity of Opera in Britain Just Another 90s Media Myth? Market Research Provides the Answer Hodgson, Peter
1992
34 4 p. 1-14
artikel
6 Measuring the Impact of the Arts: The Glasgow 1990 Experience Myerscough, John
1992
34 4 p. 1-13
artikel
7 ‘Post Modern’ Research and the Arts Rothman, James
1992
34 4 p. 1-16
artikel
8 Probing the Potential or Seriously Taking the Arts Less Seriously Walshe, Peter
1992
34 4 p. 1-16
artikel
9 Research at the South Bank Centre McCart, Mike
1992
34 4 p. 1-13
artikel
10 Researching Minorities Watson, Michael A
1992
34 4 p. 1-7
artikel
11 What the Arts Council Wants from Research and how it can Help Verwey, Peter
1992
34 4 p. 1-9
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland