Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adapting Marketing Surveys to Individual Respondents Singh, Jagdip
1992
34 2 p. 1-19
artikel
2 Mallows’ Cp Statistic and Model Selection in Multiple Linear Regression Zuccaro, Cataldo
1992
34 2 p. 1-10
artikel
3 Miscellany: The Effect of a Monetary Incentive on Mail Survey Response Rates: New Data Brennan, Mike
1992
34 2 p. 1-6
artikel
4 Miscellany: The Effect of using Questionnaire Identification Code and Message about Non-Response Follow-Up Plans on Mail Survey Response Characteristics McKee, Daryl O.
1992
34 2 p. 1-15
artikel
5 The Data Reduction Approach to Survey Analysis Collins, Martin
1992
34 2 p. 1-14
artikel
6 The Impact of IT on Market Research: The Last 10 Years and the Next Ten Years Roughton, Geoffrey
1992
34 2 p. 1-6
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland