Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing the Impact of University Reputation on Stakeholder Intentions Ressler, Jamie
2009
35 1 p. 35-45
artikel
2 Book Review: Organisational Epics and Sagas Warner, Malcolm
2009
35 1 p. 79-81
artikel
3 Customer Experiences, Interactions, Relationships and Corporate Reputation: A Conceptual Approach Terblanche, Nic S.
2009
35 1 p. 5-17
artikel
4 JGM Special Focus: Corporate Identity, Corporate Associations (CIA) Macmillan, Alex
2009
35 1 p. 1-3
artikel
5 Online Communication of Brand Personality Opoku, Robert Ankomah
2009
35 1 p. 47-64
artikel
6 The Impact of Geographic Expansion on Intended Identity of an Organisation Spittal, Ryan D.
2009
35 1 p. 65-78
artikel
7 The Influence of Brand Levels and Associations on Purchase Intent Hopkins, Christopher D.
2009
35 1 p. 19-34
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland