Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acknowledgement to Reviewers Raina, R.L.
2013
12 1 p. 96-99
artikel
2 An Analysis of Responsible Factors for Merchandiser's Performance and Role in Apparel Industry Gandhi, Archana
2013
12 1 p. 30-46
artikel
3 Antecedents and Consequence of Student Engagement in an Indian Management Education Setting Singh, Anup K.
2013
12 1 p. 47-64
artikel
4 Customer-Base Analysis of Bank through Markov Model Bhattacharjee, Dibyojyoti
2013
12 1 p. 79-90
artikel
5 Effective Web Management for B2C E-Commerce in India Jain, Neha
2013
12 1 p. 65-78
artikel
6 Executive Summary of the Articles Nigam, Kriti
2013
12 1 p. 5-7
artikel
7 From the Desk of the Editor Raina, Roshan L.
2013
12 1 p. 2-4
artikel
8 Marketing of Innovative New Products in Emerging Markets: A Trust Based Framework Mukherjee, Jaydeep
2013
12 1 p. 8-29
artikel
9 Nigel Hollis (2008), The Global Brand: How to create and develop lasting brand value in the world market, New York: Palgrave Macmillan, 2008, pp. 272, Rs 595 Singh, Bulbul
2013
12 1 p. 94-95
artikel
10 Ruchir Sharma (2012). Breakout Nations = In Pursuit of the Next Economic Miracles, Penguin India, New Delhi. Price: Rs 599; Pages xii+292, Hardbound, ISBN: 9781846145568 Jacob, Wallace
2013
12 1 p. 91-93
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland