Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Comparison of Common and Novel Curriculum-Based Measurement of Reading Decision Rules to Predict Spring Performance for Students Receiving Supplemental Interventions
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 110-120
artikel
2
A Comparison of Two Content Area Curriculum-Based Measurement Tools
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 121-127
artikel
3
Assessment of Students With Sensory Disabilities: Evidence-Based Practices
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 79-89
artikel
4
Evidence-Based Assessment and Single-Case Research: A Commentary for the Special Issue on Direct Behavior Ratings
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 71-78
artikel
5
Language Ability of Students With Emotional Disturbance: Discrepancies Between Teacher Ratings and Direct Assessment
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 90-95
artikel
6
Progress Monitoring Change in Children’s Social, Emotional, and Behavioral Functioning: Advancing the State of the Science
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 67-70
artikel
7
The Importance of Replication in Measurement Research: Using Curriculum-Based Measures With Postsecondary Students With Developmental Disabilities
Fabiano, Gregory A.
2018
43
2
p. 96-109
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland