Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Explaining Variation in Instructional Time: An Application of Quantile Regression
Corey, Douglas Lyman
2012
34
2
p. 146-163
artikel
2
Hometown Disadvantage? It Depends on Where You’re From: Teachers’ Location Preferences and the Implications for Staffing Schools
Reininger, Michelle
2012
34
2
p. 127-145
artikel
3
Revisiting the Impact of NCLB High-Stakes School Accountability, Capacity, and Resources: State NAEP 1990–2009 Reading and Math Achievement Gaps and Trends
Lee, Jaekyung
2012
34
2
p. 209-231
artikel
4
Shining a Light or Fumbling in the Dark? The Effects of NCLB’s Subgroup-Specific Accountability on Student Achievement
Lauen, Douglas Lee
2012
34
2
p. 185-208
artikel
5
The Micropolitics of Implementing a School-Based Bonus Policy: The Case of New York City’s Compensation Committees
Marsh, Julie
2012
34
2
p. 164-184
artikel
6
Training Your Own: The Impact of New York City’s Aspiring Principals Program on Student Achievement
Corcoran, Sean P.
2012
34
2
p. 232-253
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland