Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Designing and Analyzing Studies That Randomize Schools to Estimate Intervention Effects on Student Academic Outcomes Without Classroom-Level Information
Zhu, Pei
2012
34
1
p. 45-68
artikel
2
Differential Effects of Literacy Instruction Time and Homogeneous Ability Grouping in Kindergarten Classrooms: Who Will Benefit? Who Will Suffer?
Hong, Guanglei
2012
34
1
p. 69-88
artikel
3
Direct Effects of Assets and Savings on the College Progress of Black Young Adults
Elliott, William
2012
34
1
p. 89-108
artikel
4
Using Subject Test Scores Efficiently to Predict Teacher Value-Added
Lefgren, Lars
2012
34
1
p. 109-121
artikel
5
What Is Academic Momentum? And Does It Matter?
Attewell, Paul
2012
34
1
p. 27-44
artikel
6
Where Should Student Teachers Learn to Teach?: Effects of Field Placement School Characteristics on Teacher Retention and Effectiveness
Ronfeldt, Matthew
2012
34
1
p. 3-26
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland