Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An exploratory study of verbal interaction between children with different profiles of DLD and their classroom teachers in educational dialogues
Bruce, Barbro
2019
35
3
p. 189-201
artikel
2
‘Another tool in my toolbox’: Training school teaching assistants to use dynamic temporal and tactile cueing with children with childhood apraxia of speech
Lim, Jacqueline
2019
35
3
p. 241-256
artikel
3
Feasibility and evaluation of Talk Boost KS2: A school-based programme for oral language skills in children with low-average communication skills in Key Stage 2
Reeves, Louisa
2019
35
3
p. 221-240
artikel
4
Notes on contributors for October 2019
2019
35
3
p. 187-188
artikel
5
Teachers observing classroom communication: An application of the Communicating Supporting Classroom Observation Tool for children aged 4–7 years
Law, James
2019
35
3
p. 203-220
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland