Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Accuracy and Inaccuracy in Teachers’ Perceptions of Young Children’s Cognitive Abilities: The Role of Child Background and Classroom Context
Ready, Douglas D.
2011
48
2
p. 335-360
artikel
2
A Comparison of Difficulty Levels of Vocabulary in First Grade Basal Readers for Preschool Dual Language Learners and Monolingual English Learners
Leung, Cynthia B.
2011
48
2
p. 421-461
artikel
3
From Child’s Garden to Academic Press: The Role of Shifting Institutional Logics in Redefining Kindergarten Education
Lin Russell, Jennifer
2011
48
2
p. 236-267
artikel
4
The Development of Gender Achievement Gaps in Mathematics and Reading During Elementary and Middle School: Examining Direct Cognitive Assessments and Teacher Ratings
Robinson, Joseph Paul
2011
48
2
p. 268-302
artikel
5
The Effects of Differentiated Instruction and Enrichment Pedagogy on Reading Achievement in Five Elementary Schools
Reis, Sally M.
2011
48
2
p. 462-501
artikel
6
The Influence of School Administrators on Teacher Retention Decisions
Boyd, Donald
2011
48
2
p. 303-333
artikel
7
The Persistence of Teacher Effects in Elementary Grades
Konstantopoulos, Spyros
2011
48
2
p. 361-386
artikel
8
Young Children Making Sense of Racial and Ethnic Differences: A Sociocultural Approach
Park, Caryn C.
2011
48
2
p. 387-420
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland