Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 BookReviews: 'Marketing in Travel and Tourism' (2nd edition) Gilpin, Sue
1995
1 2 p. 206-207
artikel
2 BookReviews: Travel and Tourism: A New Economic Perspective Wanhill, Stephen
1995
1 2 p. 205-205
artikel
3 From Canberra to Oriana: A £200 million investment in the identification and management of brand values Dingle, David
1995
1 2 p. 195-201
artikel
4 Marketing a theme park: Efteling van Assendelft de Coningh, Reinoud
1995
1 2 p. 190-194
artikel
5 Marketing cultural tourism in Europe Richards, Greg
1995
1 2 p. 172-180
artikel
6 Marketing, wrong answers and the learning organisation Stone, Michael
1995
1 2 p. 120-121
artikel
7 Short- and long-term business development for travel agents Higgs, Geoffrey
1995
1 2 p. 181-189
artikel
8 The effective marketing of small-scale tourism enterprises through national stuctures: Lessons from a two-way comparative study of farm tourist accommodation in the United Kingdom and New Zealand Clarke, Jackie
1995
1 2 p. 137-153
artikel
9 Virtual reality: A new horizon for the tourism industry Perry Hobson, J.S.
1995
1 2 p. 124-135
artikel
10 Visitor-directed helping styles, service quality ideals and tourism impact judgments among potential tourist/hospitality industry employees Ross, Glenn F.
1995
1 2 p. 154-169
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland