Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Determinants of Consumers’ Attitude towards Social Media Advertising Boateng, Henry
2015
10 3 p. 248-258
artikel
2 ‘Go Away, Mute English!’ Selling English in Web Advertising Shinhee Lee, Jamie
2015
10 3 p. 235-247
artikel
3 Humour 2.0: Styles and Types of Humour and Virality of Memes on Facebook Taecharungroj, Viriya
2015
10 3 p. 288-302
artikel
4 Narcissism, Masochism and the Reconstituted Male—Masculine Performances in Fight Club and The Wrestler John, Vimal Mohan
2015
10 3 p. 276-287
artikel
5 Navigating the Leadership Challenge Inside Indian Public Relations Patwardhan, Padmini
2015
10 3 p. 259-275
artikel
6 The Psychological Effectiveness of Interactive Advertising Viktorovna Antonova, Natalia
2015
10 3 p. 303-311
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland