Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 BookReview: Adam Arvidsson, Brands: Meaning and Value in Media Culture. London: Routledge, 2006. 168 pp. ISBN10: 0—41534716—5 (pbk) Ram, Uri
2008
8 3 p. 430-432
artikel
2 BookReview: David Nylund, Beer, Babes, and Balls: Masculinity and Sports Talk Radio. Albany: State University of New York Press, 2007. ISBN 978—0—7914—7238—5 Wachs, Faye Linda
2008
8 3 p. 421-425
artikel
3 BookReview: Mark Paterson, Consumption and Everyday Life. London: Routledge, 2006. 252 pp. ISBN 0—415—35507—9 (pbk) Southerton, Dale
2008
8 3 p. 428-430
artikel
4 BookReview: Roberta Sassatelli, Consumer Culture: History, Theory and Politics. London: SAGE Publications, 2007. pp. Viii + 237. ISBN 978—1—4129—1180—1 (hbk); ISBN 978—1—4129—1181—8 (pbk) Miller, Laura J.
2008
8 3 p. 419-421
artikel
5 BookReview: Scott Lash and Celia Lury, Global Culture Industry. Cambridge: Polity, 2007, 204 pp. ISBN 13: 978—07456—2483—9 (pbk) Langer, Beryl
2008
8 3 p. 425-428
artikel
6 Controlling Service Work Johnston, Allanah
2008
8 3 p. 389-417
artikel
7 Creating Something Cutcher, Leane
2008
8 3 p. 369-387
artikel
8 Introduction Korczynski, Marek
2008
8 3 p. 307-320
artikel
9 New Faces and New Masks of Today's Consumer Gabriel, Yiannis
2008
8 3 p. 321-340
artikel
10 The Customer is Always Right? Bishop, Victoria
2008
8 3 p. 341-367
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland