Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Aradhna Krishna (ed.), Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products Perkins, Chris
2013
13 1 p. 68-70
artikel
2 Celia Lury, Consumer Culture Clarke, David B.
2013
13 1 p. 64-66
artikel
3 Citizens and the cigarette: The civic dimensions of America’s earliest, youth-targeted, mass-mediated anti-cigarette campaign Keirle, Philip
2013
13 1 p. 3-24
artikel
4 Hummus: The making of an Israeli culinary cult Hirsch, Dafna
2013
13 1 p. 25-45
artikel
5 J. Clapp, Food Fitzpatrick, Susan
2013
13 1 p. 66-68
artikel
6 N. Lichtenstein, The Retail Revolution: How Wal-Mart Created a Brave New World of Business Puglia, David
2013
13 1 p. 70-72
artikel
7 Spaces of hope, enlivenment and entanglement: Explorations in the spatial logic of celebrity culinary brands Hewer, Paul
2013
13 1 p. 46-63
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland