Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Comment to Contextualize "Performance and Readability: A Comparison of Annual Reports of Profitable and Unprofitable Corporations" Jones, Michael John
1994
31 3 p. 225-230
artikel
2 BookReviews : Honesty in the Workplace. Kevin R. Murphy Pacific Groves, CA: Brooks/Cole Publishing Company, 1993. Paperback, 252 pages. ISBN 0-534-15492-1. Blowing the Whistle : The Organizational and Legal Implications for Companies and Employees. Marcia P. Miceli and Janet P. Near. New York: Lexington Books, 1992. Hardcover, 332 pages. ISBN 0-669-19599-5. Driving Fear out of the Workplace : How to Overcome the Invisible Barriers to Quality, Productivity, and Innovation. Kathleen D. Ryan and Daniel K. Oestreich. San Francisco, CA: Jossey-Bass Publishers, 1991. Hardcover, 253 pages. ISBN 1-55542-317-5 Rogers, Donald P.
1994
31 3 p. 235-243
artikel
3 Consumer Experiences Calling Toll-Free Corporate Hotlines Martin, Charles L.
1994
31 3 p. 195-212
artikel
4 Editorial Reinsch, N.L.
1994
31 3 p. 171-171
artikel
5 Performance and Readability: A Response to Jones' Comment Subramanian, Ram
1994
31 3 p. 231-233
artikel
6 The History and Development of Business Communication Principles: 1776-1916 Carbone, Mary T.
1994
31 3 p. 173-193
artikel
7 Will Individuals Who Need to Improve Their Performance the Most, Volunteer to Receive Videotaped Feedback? Karl, Katherine A.
1994
31 3 p. 213-223
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland