Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book Review: Girls and Exclusion: Rethinking the Agenda Lloyd, wynedd
2004
7 2 p. 204-205
artikel
2 Book Review: How To Improve Your School: Giving Pupils a Voice Howes, Andy
2004
7 2 p. 199-200
artikel
3 Book Review: Teaching Large Classes: Usable Practices from Around the World Maitles, Henry
2004
7 2 p. 201-202
artikel
4 Book Review: The Intelligent School (Second Edition) Flecknoe, Mervyn
2004
7 2 p. 202-204
artikel
5 Book Review: The School I’d Like - Children’s and Young People’s Reflections on an Education for the 21st century Nieminska, Jane
2004
7 2 p. 200-201
artikel
6 Bourj International College, Beirut Busher, Hugh
2004
7 2 p. 117-119
artikel
7 Building sustainable futures: emerging understandings of the significant contribution of the professional learning community Andrews, Dorothy
2004
7 2 p. 129-150
artikel
8 Editorial Busher, Hugh
2004
7 2 p. 115-116
artikel
9 Guidance matters: a pupil perspective on guidance within a Scottish Council Boyd, Brian
2004
7 2 p. 171-184
artikel
10 Helping schools to know themselves: exploring partnerships between schools and Higher Education Institutions to generate trustful, critical dialogue for review and development Durrant, Judy
2004
7 2 p. 151-170
artikel
11 Nuts, bolts, levers and cranks: designing enquiry-based learning in Hartlepool Holmes, Darren
2004
7 2 p. 121-128
artikel
12 School effectiveness and the ‘other outcomes’ of secondary schooling: a reassessment of three decades of British research Gray, John
2004
7 2 p. 185-198
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland