Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 About the Authors 1995
22 4 p. 506-507
artikel
2 An Inoculation Theory Explanation for the Effects of Corporate Issue/Advocacy Advertising Campaigns BURGOON, MICHAEL
1995
22 4 p. 485-505
artikel
3 Assessing the Social Influence of Television SHRUM, L. J.
1995
22 4 p. 402-429
artikel
4 Cognitive Processing of Fear-Arousing Message Content HALE, JEROLD L.
1995
22 4 p. 459-474
artikel
5 Communication and Social Influence BURGOON, MICHAEL
1995
22 4 p. 397-401
artikel
6 Effects of Gender Schematic Processing on the Reception of Political Commercials for Men and Women Candidates HITCHON, JACQUELINE C.
1995
22 4 p. 430-458
artikel
7 The Relative Effectiveness of a Direct Request Message and a Pregiving Message on Friends and Strangers BOSTER, FRANKLIN J.
1995
22 4 p. 475-484
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland