Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adapted shared reading at school for minimally verbal students with autism
Mucchetti, Charlotte A
2013
17
3
p. 358-372
artikel
2
A play and joint attention intervention for teachers of young children with autism: A randomized controlled pilot study
Wong, Connie S
2013
17
3
p. 340-357
artikel
3
Commentary – bridging the research and practice gap in autism: The importance of creating research partnerships with schools
Parsons, Sarah
2013
17
3
p. 268-280
artikel
4
Increasing social engagement in children with high-functioning autism spectrum disorder using collaborative technologies in the school environment
Bauminger-Zviely, Nirit
2013
17
3
p. 317-339
artikel
5
Interventions in schools for children with autism spectrum disorder: Methods and recommendations
Kasari, Connie
2013
17
3
p. 254-267
artikel
6
Lay Abstracts
2013
17
3
p. 373-376
artikel
7
Schools at the centre of educational research in autism: Possibilities, practices and promises
Parsons, Sarah
2013
17
3
p. 251-253
artikel
8
‘Sometimes I want to play by myself’: Understanding what friendship means to children with autism in mainstream primary schools
Calder, Lynsey
2013
17
3
p. 296-316
artikel
9
The role of treatment fidelity on outcomes during a randomized field trial of an autism intervention
Mandell, David S
2013
17
3
p. 281-295
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland