Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author Index for Volume 25, 2006 2006
4 p. 72
artikel
2 A Validity Framework for Evaluating the Technical Quality of Alternate Assessments Marion, Scott F.
2006
4 p. 47-57
artikel
3 Clarification on Rejoinder: Evaluating Standard Setting Methods Using Error Models by Schulz in Vol. 25, No. 3 Reckase, Mark D.
2006
4 p. 75
artikel
4 Commentary: Student Cognition, the Situated Learning Context, and Test Score Interpretation La Marca, Paul M.
2006
4 p. 65-71
artikel
5 Discrepancies Between Score Trends from NAEP and State Tests: A Scale-Invariant Perspective Ho, Andrew D.
2007
4 p. 11-20
artikel
6 Editorial 2007
4 p. 1
artikel
7 Editorial 2006
4 p. 1
artikel
8 Estimating Item Response Theory Models Using Markov Chain Monte Carlo Methods Kim, Jee-Seon
2007
4 p. 38-51
artikel
9 Implications of Evidence-Centered Design for Educational Testing Mislevy, Robert J.
2006
4 p. 6-20
artikel
10 Meeting the NRC Panel's Recommendations: Commentary on the Papers by Mislevy and Haertel, Gorin, and Abedi and Gándara Lohman, David F.
2006
4 p. 58-64
artikel
11 2008 NCME Annual Meeting • March 25-28 • New York City 2007
4 p. 52
artikel
12 2008 NCME Election Slate 2007
4 p. 53
artikel
13 Performance of English Language Learners as a Subgroup in Large-Scale Assessment: Interaction of Research and Policy Abedi, Jamal
2006
4 p. 36-46
artikel
14 Reliability as Argument Parkes, Jay
2007
4 p. 2-10
artikel
15 Reviewers for Volume 25, 2006 2006
4 p. 74
artikel
16 Subscores Based on Classical Test Theory: To Report or Not to Report Sinharay, Sandip
2007
4 p. 21-28
artikel
17 Test Design with Cognition in Mind Gorin, Joanna S.
2006
4 p. 21-35
artikel
18 Title Index for Volume 25, 2006 2006
4 p. 73
artikel
19 Toward a Psychology of Large-Scale Educational Achievement Testing: Some Features and Capabilities Ferrara, Steve
2006
4 p. 2-5
artikel
20 Validity Issues in Test Speededness Lu, Ying
2007
4 p. 29-37
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland