Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book reviews Hyman, Jeff
2006
2 p. 190-193
artikel
2 Broadcasting discontent—freelancers, trade unions and the Internet Saundry, Richard
2007
2 p. 178-191
artikel
3 Bureaucracy transcended? New patterns of employment regulation and labour control in the international automotive industry Pulignano, Valeria
2006
2 p. 90-106
artikel
4 Documenting for whom? A symbolic interactionist analysis of technologically induced changes of nursing handovers Engesmo, Jostein
2006
2 p. 176-189
artikel
5 Making and maintaining the subject in call centre work Winiecki, Don
2007
2 p. 118-131
artikel
6 Managing service innovation: the need for selectivity rather than ‘best practice’ Tidd, Joe
2006
2 p. 139-161
artikel
7 Organisational culture in the age of the Internet: an exploratory study Ogbonna, Emmanuel
2006
2 p. 162-175
artikel
8 Revisiting technical workers: professional and organisational identities in the software industry Marks, Abigail
2007
2 p. 98-117
artikel
9 Should we do away with teleworking? An examination of whether teleworking can be defined in the new world of work Wilks, Linda
2007
2 p. 168-177
artikel
10 Teleworkflow: supporting remote control with Workflow Management Systems Limburg, Diana
2007
2 p. 146-167
artikel
11 Visible moves and invisible bodies: the case of teleworking in an Italian call centre Valsecchi, Raffaella
2006
2 p. 123-138
artikel
12 ‘You don’t know what you’ve got till it’s gone’: re-contextualising the origins, development and impact of the call centre Ellis, Vaughan
2006
2 p. 107-122
artikel
13 ‘You gotta lie to it’: software applications and the management of technological change in a call centre Russell, Bob
2007
2 p. 132-145
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland