Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Call Centres and the Quality of Work Life: Towards a Research Agenda Hannif, Zeenobiyah
2008
50 2 p. 271-284
artikel
2 Commitment, Functional Flexibility, and Addiction Cavagnoli, Donatella
2008
50 2 p. 339-348
artikel
3 Explaining Employees' Experience of Work in Outsourced Call Centres: The Influence of Clients, Owners and Temporary Work Agencies Kinnie, Nicholas
2008
50 2 p. 209-227
artikel
4 Introduction: Call Centres, the Networked Economy and the Value Chain Rainnie, Al
2008
50 2 p. 195-208
artikel
5 Learning to Control: Training and Work Organization in Australian Call Centres Smith, Andrew
2008
50 2 p. 243-256
artikel
6 Location Matters: The Impact of Place on Call Centres Paulet, Renee
2008
50 2 p. 305-318
artikel
7 Non-standard Employment and Promotions: A Within Genders Analysis Zeytinoglu, Isik U.
2008
50 2 p. 319-337
artikel
8 `Teaming Up': Teams and Team Sharing in Call Centres van den Broek, Diane
2008
50 2 p. 257-269
artikel
9 The Australian Charter of Employment Rights: Setting the Standard for New Legislation and Good Practice Heap, Lisa
2008
50 2 p. 349-353
artikel
10 The Australian Charter of Employment Rights: The Missing Dimensions Standing, Guy
2008
50 2 p. 355-366
artikel
11 The Psychological Contract in Call Centres: An Employee Perspective Cross, Christine
2008
50 2 p. 229-242
artikel
12 Unions in the Information Economy: Info-service Work and Organizing in Australian Call Centres Russell, Bob
2008
50 2 p. 285-303
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland