nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Benoemd
|
, |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 112 |
artikel |
2 |
De arts en the arts
|
Cluysenaer, Onno |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 106-108 |
artikel |
3 |
De kliniek is de voornaamste plaats om klinische kennis op te doen
|
Stam, J. |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 104-105 |
artikel |
4 |
Ervaringsgestuurd onderwijs.
|
, |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 109-110 |
artikel |
5 |
Klinische kennis kan niet alleen in de praktijk verkregen worden
|
Vries Robbé, P. F. de |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 102-103 |
artikel |
6 |
Kwaliteit van (medisch) onderwijs
|
Cohen-Schotanus, Janke |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 83-84 |
artikel |
7 |
Lotus of fantoom?
|
Brendel, R. J. A. M. |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 85-89 |
artikel |
8 |
Metamedica in de basisopleiding geneeskunde
|
Oosterhout, W. P. J. van |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 97-101 |
artikel |
9 |
Ontwikkelen probleemoplossingsgerichte klinische colleges het diagnostisch denken en blijkt dit uit het extended-matching examen?
|
Beullens, J. |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 90-96 |
artikel |
10 |
Portfolioperikelen: de persoonlijke kant van de specialist in opleiding
|
, |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 115-116 |
artikel |
11 |
Redactiesecretariaat TMO
|
, |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 118 |
artikel |
12 |
Verandering is van alle tijden
|
Teunissen, P. W. |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 111 |
artikel |
13 |
Vergaderdata NVMO-PMO 2007-2008
|
, |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 117 |
artikel |
14 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2007 |
26 |
3 |
p. 113-114 |
artikel |