nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Beoordeling tijdens de co-assistentschappen; verslag van een discussie door co-assistenten
|
Dijk, N. van |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 267-273 |
artikel |
2 |
Beoordeling tijdens de co-assistentschappen; verslag van een discussie door co-assistenten
|
van Dijk, N. |
|
|
21 |
6 |
p. 267-273 |
artikel |
3 |
Effecten van een co-assistentschap bedrijfsgezondheidszorg
|
Nauta, A. P. |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 279-285 |
artikel |
4 |
Effecten van een co-assistentschap bedrijfsgezondheidszorg
|
Nauta, A. P. |
|
|
21 |
6 |
p. 279-285 |
artikel |
5 |
In memoriam prof. dr. P. J. Kuijjer
|
Zwierstra, R.P. |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 250-252 |
artikel |
6 |
In memoriam prof. dr. P. J. Kuijjer
|
Zwierstra, R.P. |
|
|
21 |
6 |
p. 250-252 |
artikel |
7 |
Referaten
|
Locher, G |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 286-288 |
artikel |
8 |
Referaten
|
Locher, G |
|
|
21 |
6 |
p. 286-288 |
artikel |
9 |
Seksespecifieke aspecten in de huisartsopleiding: een onderwijsprogramma
|
Steendam, J. C. |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 274-278 |
artikel |
10 |
Seksespecifieke aspecten in de huisartsopleiding: een onderwijsprogramma
|
Steendam, J. C. |
|
|
21 |
6 |
p. 274-278 |
artikel |
11 |
Selectie voor de aanvang van de studie geneeskunde in Nederland en Vlaanderen
|
Remmen, Roy |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 247-249 |
artikel |
12 |
Selectie voor de aanvang van de studie geneeskunde in Nederland en Vlaanderen
|
Remmen, Roy |
|
|
21 |
6 |
p. 247-249 |
artikel |
13 |
Studieresultaten van toegelatenen binnen en buiten de loting
|
Cate, Th. J. ten |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 253-258 |
artikel |
14 |
Studieresultaten van toegelatenen binnen en buiten de loting
|
ten Cate, Th. J. |
|
|
21 |
6 |
p. 253-258 |
artikel |
15 |
Toetsing in context: een onderzoek naar de effecten van klinische context in een anatomietoets
|
Dijcks, R. |
|
2002 |
21 |
6 |
p. 259-266 |
artikel |
16 |
Toetsing in context: een onderzoek naar de effecten van klinische context in een anatomietoets
|
Dijcks, R. |
|
|
21 |
6 |
p. 259-266 |
artikel |